maandag 18 maart 2013

verjaardagkaartjes voor onze kids


hallo allemaal,

en ja het is weer maart en dus zijn onze kids weer een jaartje ouder geworden.
onze Nick werd afgelopen zaterdag 16 jaar en ons Lieke is vandaag 14 geworden.
en natuurlijk hoort daar een leuke kaart  van moeder bij.
tja als je 16 jaar bent heb je je ogen ook niet meer in je zak en ook die van ons kijkt naar de vrouwtjes
ik wilde dus een uitdagende kaart. had deze kaart gezien bij wenda en vond hem zo leuk
natuurijk heb ik er wel mijn eigen draai aan gegeven.
ben lekker in de weer geweest met de melting pot , hier kun je erg leuke dingen mee maken.
dochter Lieke heeft het als maar of six pack's en dus moest ook zij eraan geloven.
de opmerking van haar nicht vond ik wel leuk "als ik hem zo zou vinden hoefde ik de 1000,- euro niet maar hield ik hem voor mezelf"
de stempels zijn alle twee van kenny K
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes rian

5 opmerkingen:

  1. Hoi Rian, wat een gave kaarten heb je gemaakt. Echter super!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, Rian. Super leuk gemaakt. Ha, ha wij hadden op die leeftijd onze ogen ook niet in de zak....:)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rian, wat zijn je kaarten waanzinnig mooi, wat een stoere stempels, wauw wat gaaf zeg.
    Gefeliciteerd met de verjaardagen van je kids, kleine kinderen worden groot,,, oooo wat zullen die puberen.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen