dinsdag 2 april 2013

verliefd of toch niet ???



bij de dmcc hebben ze een heeeeeeele leuke uitdaging, maak een grappige kaart.
maar ja wat ik grapig vindt , hoeft een ander natuurlijk niet grappig te vinden.
toch wist ik meteen deze ga ik maken ,want zeg nou zelf als je langs een schutting loopt met een gat erin kijk je toch ook even.
nou edwin heeft iets gezien hoor !!! ben benieuwd of jullie hem ook grappig vinden.
vindt het fijn dat jullie de moeite nemen om een reactie te plaatsen, ik vindt het altijd leuk om te lezen.
de letters en het wolkje heb ik gemaakt met de silhouette . de houten hartjes heb ik even
in de melting pot gedaan , dat geeft een leuk effect. zo glimt het wat.
de kleur heb ik gemaakt met een paar druppels van een navulling van de copic markers.
misschien moet je op de foto klikken om het beter te zien.

groetjes en een fijne dag


10 opmerkingen:

  1. Grappen verschillen inderdaad, maar deze is wel super leuk gevonden!!! Super dat jij je aan deze moeilijke challenge gewaagd hebt, en je uitwerking is fantastisch, petje af!

    Bedankt voor je deelname bij DMCC!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik schoot echt in de lach bij het zien van deze grap, hij is supersss !!
    Dank voor je bijdrage aan de challenge bij DMCC !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig idee , hij is erg leuk geworden erg grappig
    lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige grap, Rian!! Prachtig gemaakt.
    Leuk dat je weer mee doet bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt hem helemaal geweldig en prachtig gemaakt en verzonnen
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, deze is leuk zeg! Heel origineel.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje…………, leuk verzonnen hoor! Bedankt voor het meedoen met DMCC, en gefeliciteerd met je prijsje! Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen