maandag 10 juni 2013

kerst in juni


hallo allemaal,

een tijdje terug kreeg ik een mailtje van het dt team van je CCC, ze vroegen me of ik het leuk vond om in hun team te komen.
lang heb ik daar niet over na hoeven denken, ik vind het een eer dat ze me gevragen hebben.
en heb dan ook vrijwel meteen Ja gezegd.
dit is mijn eerste creatie die ik ervoor gemaakt heb.
de opdracht is KERST IN JUNI, ook al  hebben we eindelijk goed weer, en denken we niet aan kerst
hoop ik dat er veel mensen mee doen.
neem ook even een kijkje bij de CCC dan zie je wat de andere teamleden hebben gemaakt.

ik heb een kaart uitgesneden met de silhouette , en ook en sneeuwbol, is met de silhouette gedaan, jammer genoeg zie je de flock die ik erin gebruikt heb niet zo goed.
de stempel is natuurlijk weer van LOTV.
ik hoop dat jullie hem leuk vinden .

groetjes

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel erg origineel en goed gemaakt.Leuke kleuren combinatie ook. Ga zo door. Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mooie kerstkaart Rian en veel suc6 met je dt-schap bij CCC, maar dat gaat vast goed komen.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Rian en leuk dat we knutselcollega's zijn bij CCC !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je DT job! Past helemaal bij jou. Je kaart is prachtig!!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi ook met het Christmas erop. Als je de foto aanklikt, dan zie je het wel hoor de flock!!!
    Gefeliciteerd met je DT bij CCC.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt voor je eerste DT kaartje! Veel plezier in ons DT!
    Grt. Margret

    BeantwoordenVerwijderen