vrijdag 9 augustus 2013

geboortekaartje

ik heb van de week weer eens een geboortekaartje gemaakt. omdat ik er niet teveel poespas op willen hebben, heb ik hem simpel gehouden.
het afdrukje is natuurlijk weer van lotv, ik moet zeggen dat ik ze geweldig vind, maar dat zeg ik zo vaak, dat dit voortaan saai klinkt.
heb van de week de allernieuwste binnen gekregen van de kerst en ohhhhh die zijn ook zo leuk.
zoals jullie kunnen zien is het een jongentje geworden.
de rammelaar en de fles heb ik bewerkt met glossy, dat geeft een leuk effect.

wens jullie allemaal een fijn weekend toe

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, Rian!! Het plaatje is zo leuk en lief dat de kaart ook niet meer poespas hoeft.
    Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Rian, de afdrukjes van Lotv zijn ook zo leuk, jij hebt er een plaatje van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rian
    Wat een ontzettend leuk kaartje heb je ervan gemaakt.
    Lovt is idd heel leuk.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart Rian; hele leuke kleurtjes en ik vind de kleine rode details écht geweldig!!!
    Ben zelf ook fan van LOTV.... ben alleen niet zo'n stempelaar (werk meestal met digi's). Heb onlangs bij LOTV een sketch pad gekocht.... hoef ik niet te stempelen hahaha (maak er altijd z'n knoeiboel van...)
    Fijn weekeinde!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen