maandag 19 augustus 2013

uitdaging 25 ccc Zomer




hallo allemaal,
vandaag begint de nieuwe uitdaging bij de ccc , dit keer is het thema ZOMER, dus dat moet toch te doen zijn.
in de zomer is de tuin het mooist , en omdat ik best wel trots ben op onze tuin , of eigenlijk op onze stek, heb ik een boekje gemaakt met daarin allemaal foto's van onze stek, tuin. want tuinieren is ook  een hobby van me, vindt het heerlijk om erin te werken. en tja wanneer je een grote tuin hebt heb je ook veel werk, dus kan je me er veel  in vinden.

het boekje heb ik aan de hand van een bestandje uit de silhouettte store, maar dit heb ik helemaal aangepast met zijklepjes enz.
eerlijk gezegd lijkt het niet meer op het bestandje wat ik kocht.
ook de letters, de bril enz. heb ik gesneden met mijn cameo, dit heb ik gesneden uit vinyl, het was een heel werk maar ik ben blij met mijn resultaat.

ga ook eens kijken bij de andere dt leden van de ccc wat die gemaakt hebben.
je kunt meedoen met de uitdaging tot 1 sept, en je kan een waardebon winnen van creabest,
zo mag je zelf iets leuks uit kiezen, wie wil dat u niet.

ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reactie's , vind het leuk dat jullie de moeite nemen om ze te plaatsen, ik vindt het altijd leuk om te lezen.
wil trouwens de nieuwe volgers weer welkom heten op mijn blog,

wens jullie allemaal een fijne dag.

5 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie, Rian. Hier kun je met recht trots op zijn! Zowel op je creatie als op jullie stek ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, rian
    Veel werk maar dat krijg je met zo'n grote tuin
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig fotoboekje Rian, heel mooi gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan! Leuke foto's hoor.....
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi foto boekje Rian ,Van wie zal je dat tuinieren hebben,Ik had het nog niet gezien dat het af was. het is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen