zondag 5 januari 2014

verjaardagskaartje


Goede morgen allemaal, ik heb weer lekker in mijn hobbyhok(zoals ik mijn hobbykamer noem) zitten knutselen heerlijk, lekker in alle rust.
Manlief is zijn hobby doen,hij doet graag fietsen, en onze pubers lagen nog op een oor.
Omdat mijn vader morgen jarig is , wilde ik nog een kaartje maken, weet niet of het nu echt een mannenkaart is , maar ik vind hem wel heel leuk (als ik dat zelf mag zeggen).
Die typische mannenkaarten vindt hij meestal niet zo leuk, dus hoop ik dat deze bij hem in de smaak valt.
De stempel is van mo manning"fortune teller". vond hem wel moeilijker om te kleuren maar dat komt omdat ik hem flink verkleint heb.
De stansen zijn spellbinders en de ovalen heb ik met mijn silhouette gesneden.
een paar bloemen erbij en voor mijn gevoel is hij nu klaar.

wens jullie alle nog een fijne zondag.


5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Rian. Misschien niet echt een mannenkaart, hoewel, kaarten met humor vallen ook meestal wel in de smaak. Alvast gefeliciteerd en groetjes,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian
    Het is een schitterend kaart Rian. Past ook wel voor een man, vooral omdat die grappig is. De tekst die je erbij hebt gemaakt is leuk en mooi ingekleurd. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader. Je kaart us prachtig geworden. Je vader vind hem vast leuk.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaart met een geweldige stempel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen