vrijdag 28 maart 2014

Alpe d'huzes

goed morgen allemaal

vandaag ga ik jullie iets heel anders laten zien,
Mijn Man is een fanatieke fietser , en dus heeft hij besloten om de Alpe d'huzes
te gaan fietsen. maar liefs 6 x wil hij de berg op.
Hij fiets voor de Big challenge (veehouderij tegen kanker) , en natuurlijk zijn wij daar heel trots op.
Omdat hij zoveel mogelijk sponsorgeld wilde ophalen hebben we dus al van alles gedaan.
Bij een Koeienkeuring hebben we t- shirts verkocht en om onze stand een beetje leuk te maken
heb ik met mijn silhouette  dit bord gemaakt.

 
 
het zag er heel leuk uit.
Maar ook heb ik stickers gemaakt met dezelfde logo's voor op deze snoeppotten
 
 
al het vinyl werd geschonken door Hanneke , daar waren wij heel blij mee,
dus bij deze nogmaals bedankt Hanneke.
 
Maar ook onze dochter deed iets heel leuks zij organiseerde met twee vriendinnen
een grote high tea, er kwamen 36 mensen dus dat was heel mooi.
en omdat mijn man daar zo trots op was wilde hij hun een kleinigheidje geven
namelijk een waardebon van een lunchzaak hier in de buurt, zodat ze samen een lekker broodjes kunnen gaan eten.
ik maakte er natuurlijk een kaartje voor.
 
 
met dit kaartje wil ik tevens meedoen bij de uitdaging van krea2day
 
Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden , een keer helemaal iets anders
wens jullie alle nog een fijne dag.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig initiatief, Rian! En het kaartje voor Lieke is erg leuk. Met de inhoud zal ze wel blij zijn.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian wat een leuke actie en je hebt er prachtige spullen voor gemaakt.
    Een hele prestatie als je 6 keer de berg op gaat fietsen. Leuk attentie voor je dochter heb je gemaakt. Ik was al aan het kijken welke van de 3 het nou is, maar ik zou het niet weten :) Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer leuke dingen gemaakt met je Sil. En petje af als je man de berg 6 x op fietst. De attentie voor de hightea-organisatie is ook erg leuk.
    Fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen