zondag 4 mei 2014

kaart in en blikje

Goede middag allemaal

deze week heb ik verschillende uurtjes aan een special kaartje gewerkt.
en vandaag heb ik er de laatste hand aan gelegd.
Mijn buurvrouw had binnenkort een feestje en niet zomaar een.
Vrienden van hun waren 75 jaar geworden en waren nu 25 jaar bij elkaar.
Ik  zal even zeggen zei mijn buurvrouw waar ze van houden, hij is imker, we doen vaak
samen fietsen, en jeu de boules, en kaarten ook graag met elkaar.
Nu wil ik ze een heel leuk kaartje geven kan jij iets maken...........
En tja dan begin ik te denken (ik ken de vrouw ook een beetje waar het voor is ) en dacht ik ga dit doen.
Ik moet zeggen het was een heel werk maar dan heb je ook wat.

Ik nam een kaart in een blikje dit is de voorkant
 
dan doe je hem open en krijg je een soort boekje.
 
 
alles nog even apart
 


 
Ik vond het zelf wel een geslaagd projectje , en hoop dat zowel de buurvrouw als het echtpaar dat het krijgt het leuk vind.
natuurlijk wil ik het jullie ook laten zien, en ben benieuwd naar jullie reacties
wens jullie allemaal nog een fijne avond.
 
 

10 opmerkingen:

  1. WAUWIE, wat een werk!!!! maar het is echt geweldig. Maar het valt niet onder de categorie kaarten hoor :p tjeemienee.....

    Fijne dag nog! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeee wat een werk zal dat geweest zijn.....alleen het inkleuren al! Maar wat is het mooi geworden zeg! Hele leuke afdrukjes heb je gebruikt en super mooi ingekleurd! Gaaf!
    Een origineel kado idee!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow rian, die is mooi geworden . hier zullen ze blij mee zijn
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Rian dit is een super mooie creatie. Wat leuk bedacht en wat heb je er veel werk aan gedaan. Leuke afdrukjes heb je gebruikt. Enig dat fietsend stel en de jeu de boules. Helemaal top, daar zullen ze zeker blij mee zijn.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg wat super origineel erg mooi gemaakt hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Rian, dit is echt fantastisch en persoonlijk ! Gave stempels, prachtig gekleurd en toepasselijke teksten erbij. En dat voor mensen die je zelf niet echt goed kent, petje af, want dat is extra lastig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In één woord prachtig!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeee wat een werk zeg, maar het resultaat mag er wezen. PRACHTIG !!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend boekwerkje Rian... alles er op en er aan!!!

    BeantwoordenVerwijderen