maandag 26 september 2016

speciaal voor jou

Hallo allemaal

van het weekend weer even in mijn hobbykamer gezeten.
heerlijk weer even spelen met de gilding wax, ik moet zeggen dat
het deze keer al iets beter ging dan mijn vorige kaart hihi.
zo zie je oefenen baart kunst.

Lieke moest naar de verjaardag van haar vriendin en natuurlijk hoort daar een cadeautje bij
dus dan gaat het van mam..... kan je nog iets leuks maken in de vorm van een waardebon
en natuurlijk doet mam dat.

Kijk dit is hij geworden:

 
dit is de voorkant

 
zo komt de tag er een beetje uit

 
en zo zie je de tag.
 
de stempels die ik gebruikt heb zijn van scrapbook atelier
geweldige stempels , die ook nog een suppppper mooi stempelen.
 
de wax heb ik gekocht op de beurs bij coosa creatief.
heb zelfs van de week nog een kleur bij gekocht zo leuk vind ik het.
dus jullie gaan het vast nog meer zien.
kijk eens bij coosa in de webwinkel voor meer inspiratie
als je dat leuk vindt
 
ben benieuwd wat jullie van deze creatie vinden.
en leuk dat je wer even kwam kijken.
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Rian,

    Wat een gaaf effect geeft dit zeg! Ik had je vorige creatie even gemist, die is ook al zo mooi! Weer iets voor op mijn toch al zo lange wensenlijst ;-(
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart(cadezubon) heb je gemaakt Rian. Wat een leuke techniek is dit en zo te zien wordt je er steeds handiger in. Stoer voor meiden op deze leeftijd en weer eens heel iets anders. Zal vast in de smaak zijn gevallen. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke cadeautje heb je gemaakt. Heel aparte techniek die ik nog niet gezien heb.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen