donderdag 15 september 2016

verjaardagskaart

Hallo allemaal

Ik weet niet of jullie genieten van dit weer , maar ik dus echt niet.
het is mijn veel te warm, kan er helemaal niet tegen.
en heb dus vanmiddag lekker in mijn hobbykamer gezeten.
Laatst ben ik naar de beurs in den bosch geweest en daar zag ik zo iets gaafs dat ik het
niet kon laten liggen .
het is gilding wax , dit is zo gaaf met embossing folders
kijk ik heb er een stoere jongenskaart mee gemaakt:
 
eerst doe je papier van 300 gram met een emboss folder door je stansmachine
en dan ga je met je vinger div. lagen gliding wax aan brengen.
ik heb goud , koper en zilver gebruikt, je krijgt dan een oude look.
jammer dat je het op de foto niet helemaal kunt zien.
maar zo krijg je dus een erg leuke achtergrond.
de stempel is van kenny K
 
omdat er bij cards en scrap een challenge is met embossen
dacht ik laat ik er maar aan mee doen.
 
wens jullie allemaal weer een fijne dag,
en tot de volgende keer
 
 

2 opmerkingen:

  1. Lang geleden Rian maar ik zag je kaart bovenaan in de leeslijst en dacht ik ga even zeggen dat het een supergave stoere kaart is.Leuke techniek heb je gebruikt...ik had er nog niet van gehoord maar het ziet er erg gaaf uit.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, stoere kaart Rian. Leuke techniek is dit !
    De dame past er perfect bij en heel mooi ingekleurd.
    Voor mij hoeft het ook niet dat warme weer, ben blij dat het afkoelt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen