zaterdag 18 februari 2017

een zoontje

Hallo allemaal

Pffffff dat is lang geleden dat ik iets geplaatst heb..........ik maak al niet zoveel kaarten meer , en als ik er dan eentje heb gemaakt vergeet ik nog een foto te maken ook.
Maaaaaar deze keer heb ik dat wel gedaan.
ik begon mijn nieuwe jaar vol goede voornemens ik wilde elke maand 1 kerst kaart maken, ennnnnn elke woensdagmiddag wilde ik in mijn hobbykamer gaan zitten om wat te maken  , maar waarschijnlijk raad je het al
ik heb nog geen 1 woensdagmiddag in mijn hobbykamer gezeten , en dus ook nog GEEN kerstkaart af dus weg goede voornemen.

Maar genoeg gezeurd deze keer heb ik een babykaartje gemaakt, voor een gezinnetje hier in de buurt.
ze hebben een derde kindje gekregen en na twee meiden een pracht van een zoon.

Dit is het kaartje wat ik maakte voor hun:

 
De snijmallen zijn van MFT, en het lieve stempeltje is van gerda steiner
deze stempeltjes zijn zoooooo leuk.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
en ik zal snel weer een blog plaatsten.
 
Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

  1. Hoi Rian
    Mooi babykaartje heb je gemaakt en het stempeltje is idd héél schattig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen