dinsdag 14 maart 2017

kleuren met distress

Hey Hallo allemaal,

Gisteren middag een workshop gehad van Gretha Bakker bij mij thuis.
het was erg leuk en heel leerzaam.
We gingen een mooie kaart maken, en een stempel inkleuren met distress ink
super leuk om te doen, had een paar jaar geleden ook al een workshop van haar gedaan maar nooit wat mee gedaan, denk dat ik het nu wel vaker ga oppakken.
Dit is wat ik gekleurd heb :

 
Een kaart heb ik er nog niet van kunnen maken, ook al kregen we ook alle spulletjes daarvoor van Gretha.
Maar omdat ik drie weken geleden een ongelukje op het werk heb gehad ben ik bang dat ik dit voorlopig ook nog niet zal kunnen, heb mijn zenuwen van mijn duim en wijsvinger doorgesneden en het herstel ervan kan wel eens heel lang gaan duren, maar wie weet is het toch hele goede therapie dus blijf ik mijn oefeningen trouw doen en hoop ik dat ik weer snel wat gevoel terug krijg.
Na een operatie waarbij mijn zenuwen weer aan elkaar zijn gemaakt , zijn afgelopen vrijdag de hechtingen verwijderd en kan het herstel gaan beginnen.
Ben al lang blij dat het mijn linkse hand is en ik rechts toch wel dingen kan doen, maar nu merk ik pas hoe vaak je iets doet met twee handen.
Maar ook al is de kaart niet af , ik wilde hem toch met jullie delen.
 
wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Mooi ingekleurd Rian.Dat is wel een heftig verhaal van je hand. Hopelijk verloopt het herstel snel en kun je weer beide handen gebruiken.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurde afbeelding Rian! En jakkie, wat vervelend van je hand, ik hoop dat alles weer volledig hersteld. Beterschap!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen